הצהרת נגישות

אשדר משקיעה מאמצים ומשאבים רבים להנגשת שירותיה לאנשים עם מוגבלות בדרגות שונות, הזקוקים לסיוע בנגישות בכלל ובגלישה באתרי אינטרנט בפרט. מוגבלות עשויה להיות בניידות, בלקות ראייה, בלקות שמיעה, בלקות קוגניטיבית, בהיחלשות יכולות תפקודיות שונות הנובעות מהזדקנות או ממגבלה קבועה או זמנית.

כיצד המוקד הטלפוני נגיש לי?

המוקד הטלפוני של  אשדר  בטלפון :  4900* , נגיש לכלל הציבור, לרבות אנשים עם מוגבלויות וזמין בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 16:30.
המענה הקולי מותאם בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע.

נגישות אתר האינטרנט' מה זה אומר?

האתר הונגש לרמה AA לפי תקן ישראלי 5568
אשדר משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך את אתר האינטרנט לזמין, נוח וידידותי לשימוש עבור אנשים בעלי מוגבלויות ולאנשים המתקשים בהפעלת המחשב והאינטרנט, ולאפשר לכולם לגלוש בנוחות ובמהירות וליהנות מהתכנים ומהשירותים באתר.
תקינה -­ האתר נתמך ע"י דפדפנים תקניים.
תוכן האתר – התכנים באתר נכתבו בצורה פשוטה, ברורה ונהירה.
עיצוב האתר – האתר עוצב תוך מודעות והתאמה לגולשים עם לקויות ראייה.
מבנה האתר -­ מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטים הבנויים באמצעות כותרות פרויקטים המאפשרים התמצאות קלה, פשוטה ומהירה באתר.

הגדלת התצוגה באתר – גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע"י לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו "+" (קונטרול ופלוס). כל לחיצה על צמד המקשים האלו תגדיל את התצוגה ב-10%. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו "­" (קונטרול ומינוס). כמו כן האתר מאפשר שינוי גודל הכיתוב ע"י כפתורי הגדלת/הקטנת טקסט שנמצאים בצד שמאל בראש כל עמוד באתר.
הפעלת האתר באמצעות מקלדת -­ גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.
כל האזורים בעמודי האתר מוגדרים באמצעות כותרות -­ כותרות ברמה ראשונה (heading level 1)  הן הכותרות הראשיות של העמוד. הכותרות המשניות הן ברמה שנייה, שלישית ורביעית. כותרות ברמה חמישית (heading level 5) משמשות ככותרות לתפריטי ניווט באתר.

 כיצד המידע נגיש לי?

מעבר להנגשה הקיימת באתר האינטרנט, מידע הנמסר ללקוחות, בכתב או בעל פה, ימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באופן שיבטיח לו נגישות מידע.
הקראת תכנים – במקרה הצורך, יבקש לקוח משירות הלקוחות של  אשדר להקריא לו את התכנים הרלבנטיים. במקרה של תכנים הארוכים מארבעה עמודים, יתואם עם הלקוח מועד להקראתם
דפוס נגיש – לבקשת לקוח יסופק לו מידע המופיע באתר בדפוס נגיש או בכתב ברייל, זאת בתיאום עם החברה.
אנו נמשיך לשמר ולשפר את רמת הנגישות מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכל. אם בכל זאת נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר באתר או באמצעות מייל לאחראי בנושאי נגישות:

גלעד ראובני, רכז נגישות קבוצת אשטרום
gildar@ashtrom.co.il
03-6231418 נייד: 054-2324557

רחלי בריזל, סמנכ"ל שיווק ומכירות
rachel_b@ashdar.co.il

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

תו "אתר נגיש"

התו הישראלי לאתרי אינטרנט נגישים, הינו יוזמה משותפת של איגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל.
מטרות הצבת התו באתר הן לקדם את המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט וליידע בעלי מוגבלויות הגולשים באתר אודות נגישותו.

הסדרי נגישות –משרדי מכירות אשדר:

כתובת חניית נכים מערכת שמע/לולאת השראה עמדת שירות נגישה
אשדר פרדס קריית אונו

(פרויקטים בשיווק: אשדר פרדס קריית אונו, מגדל אשדר גני תקווה, אשדר רות 13 רמת גן, אשדר מונטפיורי)

חנייה מסודרת בבניין יש עמדה נגישה

הצהרה זו עודכנה לאחרונה בתאריך 1.9.2021

לפניות בנושאי נגישות ניתן ליצור קשר עם גלעד ראובני, רכז נגישות קבוצת אשטרום:
טל' – 03-6231418, נייד – 054-2324557,
דוא"ל – gildar@ashtrom.co.il